Lapinlahden seurakunnassa on haettavana diakonian virka

Virka täytetään 1.1.2018 alkaen.

Viran kelpoisuusehtona on Kirkkohallituksen 8.12.2005 päätöksen mukainen kirkon diakonian virkaan vaadittava tutkinto. Virkaan valitun hakijan tulee olla Suomen ev.lut. kirkon konfirmoitu jäsen.

Viran tehtäviin kuuluu laaja-alainen diakoniatyö sekä yhteistyö seurakunnan muiden työalojen ja yhteistyökumppaneiden kanssa. Toivomme hakijalta kutsumusta seurakuntatyöhön, joustavuutta ja kykyä sekä itsenäiseen että tiimityöhön.

Viran tehtäväkohtainen palkka määräytyy vaativuusryhmän 502 mukaisesti ja viranhaltijan peruspalkka on 2.297,26 euroa. Peruspalkan lisäksi maksetaan vuosisidonnaista henkilökohtaista palkanosaa aikaisemman työkokemuksen perusteella enintään 15 % peruspalkasta.

Hakuaika päättyy 10.10.2017 klo 16. Hakemukset voi toimittaa joko sähköpostilla os. vuokko.vaatainen@evl.fi tai postitse osoitteeseen Lapinlahden seurakunta, Mykkäläntie 6, 73100 Lapinlahti. Hakemukseen on liitettävä ansioluettelo.

Lisätietoja antavat: kirkkoherra Lauri Jäntti p. 040 5021 439, lauri.jantti@evl.fi ja diakonissa Vuokko Väätäinen p. 040 7551 210, vuokko.vaatainen@evl.fi.

Virka täytetään ehdollisena ja vahvistetaan sen jälkeen, kun valittu on toimittanut hyväksyttävän lääkärintodistuksen terveydentilastaan. Virassa on kuuden kuukauden koeaika.

Lapinlahden seurakunnan seurakuntaneuvosto

Fri Sep 08 12:48:09 EEST 2017