Lapinlahden seurakunnassa ”supersunnuntai”

Ensi sunnuntaina 21.10. Lapinlahden kirkossa on moninkertainen juhlapyhä, kun tehtäviin siunataan uusia työntekijöitä ja juhlitaan eläkkeelle jäävää kappalaista.
Lapinlahden_kirkko_U_1206_42_MO_1_XL.jpg

Seurakuntaa pitkään palvellut kappalainen Juha Heikkilä pitää lähtösaarnansa ja jää eläkkeelle. Samalla tehtäviinsä siunataan peräti neljä uutta työntekijää: ma. emäntä Marianna Sormunen, ma. lastenohjaaja Asta-Leena Leppänen, vs. kanttori Heini Heide ja vastaava lastenohjaaja Senja Stedt, joka on aloittanut Lapinlahden ja Varpaisjärven seurakuntien yhteisenä työntekijänä. Juhlajumalanpalveluksessa saarnaa Juha Heikkilä. Tehtävään siunaamiset toimittaa kirkkoherra Lauri Jäntti avustajineen.

Kirkkokahvit musisoiden

Runsaasta musiikkiohjelmasta vastaa kanttori Heini Heide, jota avusta soitinyhtye Vesilinnut ja kansalaisopiston kvartetti. Messun jälkeen kirkossa nautitaan kirkkokahvit.

Lisätietoja, kirkkoherra Lauri Jäntti, 040 502 1439, lauri.jantti@evl.fi​

2018-10-16 10:54:00.0