Nuortentila Arkki, jossa iso ruokapöytä, säkkituoleja, 2 sohvaa.

Nuorten vaikuttajaryhmä

Nuorten vaikuttajaryhmään ovat tervetulleita Lapinlahden seurakunnan konfirmoidut alle 25-vuotiaat jäsenet. Vaikuttajaryhmän sisältö muotoutuu jäsentensä näköiseksi. Ryhmä voi esimerkiksi vaikuttaa ja ottaa kantaa seurakunnan asioissa, järjestää tapahtumia/toimintaa ja paljon muuta. Vaikuttajaryhmällä on käytössään oma budjetti, jonka käytöstä päätetään yhdessä. Vaikuttajaryhmän toimintakausi kestää vuoden. Kokouksia järjestetään tarpeen mukaan, mutta vähintään 4 kertaa vuodessa. Kokouksesta maksetaan 10€ palkkio. Yhteyshenkilönä ja kokouksissa mukana on nuorisotyönohjaaja.

Sinulla ei tarvitse olla mitään kokemusta samantyyppisestä toiminnasta, vaan voit lähteä mukaan juuri sellaisena kuin olet, omana itsenäsi! Jos kiinnostuit, niin ota rohkeasti yhteyttä nuorisotyönohjaajaan.