Jeesus Kristus Supertähti Rockooppera esitys

la 25.3. klo 18.00 – la 25.3. klo 20.30

Lapinlahden kirkko

Ilmoittautuminen on päättynyt

Rockooppera Jeesus Kristus Supertähti. Kansainvälinen menestysteos kaikessa komeudessaan suomenkielellä Lapinlahden kirkossa maalis-huhtikuussa 2017.

"Jeesus Kristus Supertähti tulee olemaan ainutlaatuinen kokemus meille kaikille tekijöille kuin myös yleisölle, koska tätä kansainvälisesti kuuluisaa teosta on esitetty Suomessa ja suomeksi niin vähän. Uudistettu suomennos ja nykyaikaistettu näyttämöversio säilyttää alkuperäisen tarinan voiman, joka toistuu omalla laillaan peilinä nykypäivälle."

-ohjaaja Anu Sorjonen

Tule katsomaan suurproduktio rockooppera Jeesus Kristus Supertähti keväällä 2017 Lapinlahden kirkossa. Osta liput osoitteesta jkslapinlahti.fi

Ohjaaja: Anu Sorjonen
Pääosissa: Toni Pentikäinen - Juudas, Janne Lohilahti - Jeesus,
Pirkko Olanterä - Maria Magdaleena sekä JKS-kuoro ja bändi.

Esityksen kesto (sis. väliajan) noin 2,5 tuntia.

Ikäsuositus 12. Esitys sisältää voimakkaita kohtauksia.

Maksulliset väliaikakahvit tilattavissa ennakkoon 5€/hlö. Ryhmäliput min. 10 henkeä: 18€/hlö (norm. 20/25€).

Lisätietoja seurakuntapastori Pirkko Olanterä 040 508 9950, pirkko.olantera(at)evl.fi

Lisää tietoa verkossa:

• Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä