Jarruta Tiekirkkoon taivaalliselle tauolle

Lapinlahden kirkko on Tiekirkko ja avoinna 12.6.–4.8. ma–pe klo 11–16 sekä viikonloppuisin toimitusten yhteydessä. Alapitkän kirkko on avoinna toimitusten yhteydessä.

Tiekirkot ovat tänäkin kesänä auki ympäri Suomen.

Tiekirkko-oppaat päivystävät tänäkin kesänä ympäri Suomen lähes 260 Tiekirkossa kirkon ja seurakunnan historiasta kertoen. Ilmainen kirkkohistoriakierros on mitä mainioin ohjelmanumero esimerkiksi kesävieraille. Viileä kirkko on myös oiva taukopaikka hellepäivänä tai pieni kulttuurihistoria-annos sadepäivien ohjelmana.

Nappaa kuva Tiekirkko-autosta ja osallistu kilpailuun

Kesällä 2017 tien päällä tai kesätapahtumissa voi törmätä värikkääseen Tiekirkko-autoon. Kesäkuussa auto kiertää Tiekirkkoja, heinäkuussa auton voi kirkkojen ohella bongata SuomiAreenalla, Herättäjäjuhlilla, Tangomarkkinoilla ja Asuntomessuilla.

Nappaa kuva autosta ja osallistu Tiekirkkojen kuvakilpailuun. Facebookissa tai Instagramissa hashtagilla #tiekirkot jaetut kesäauto-otokset osallistuvat kilpailuun, jossa palkintoina on Samsung Galaxy A5 -matkapuhelin. Halutessasi voit kertoa, missä ja milloin auton kohtasit. Kilpailu jatkuu 31.7.2017 asti. Kilpailusta voi lukea lisää osoitteessa tiekirkot.fi/kilpailu.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Tänäkin kesänä Suomessa on avoinna kaikkiaan noin 260 evankelis-luterilaista ja ortodoksista Tiekirkkoa. Kaikkien Suomen Tiekirkkojen aukioloajat voit tarkistaa osoitteesta www.tiekirkot.fi.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Lisätietoja, Lapinlahden seurakunta, kirkkoherra Lauri Jäntti 040 5021 439, lauri.jantti@evl.fi

Ylä-Savon seurakuntayhtymän kirkkojen aukioloajat kesällä 2017

• Kustaa Aadolfin kirkko Iisalmessa on avoinna 12.6.–18.8. ma–pe klo 10–18, suljettu 23.6.
  • Pyhän Ristin kirkko Iisalmessa on avoinna toimitusten aikana ja erikseen sovittuna.
  • Lapinlahden kirkko on avoinna 12.6.–4.8. ma–pe klo 11–16 ja viikonloppuisin toimitusten yhteydessä. Alapitkän kirkko on avoinna toimitusten yhteydessä.
  • Pielaveden kirkko on avoinna 5.6.–28.7. joka päivä klo 10–16. Laukkalan kirkko on avoinna toimitusten yhteydessä.
  • Sonkajärven kirkko on avoinna toimitusten yhteydessä. Sukevan on kirkko avoinna toimitusten aikana.
  • Varpaisjärven Pyhän Mikaelin kirkko on avoinna toimitusten yhteydessä.

2017-06-12 10:27:01.0