Vaalikone kertoo ehdokkaan mielipiteet

Seurakuntavaalien vaalikone on avoinna ja sen avulla pääset testaamaan miten omat näkemyksesi sopivat yhteen vaalikoneeseen vastanneiden ehdokkaiden kanssa
vaalikone kahvikuppi_L.jpg

Vaalikoneen kysymykset käsittelevät olennaisia ajankohtaisia asioita liittyen luottamushenkilön tehtäviin, arvoihin ja kirkon suuntaan. Talouden kysymyksissä pohditaan mm. mitä toimenpiteitä ollaan valmiita tekemään, kun seurakuntien talous heikkenee.

Vaalikone on helppo käyttää, joten jos ehdokkaasi on vielä mietinnässä, niin käytä vaalikonetta!

Vaalikoneeseen päästä tästä >>

Seurakuntavaalien ennakkoäänestys on 6.–10. marraskuuta. Varsinainen vaalipäivä on sunnuntaina 18. marraskuuta. Seurakuntiemme äänestyspaikat voit katsoa täältä.

Pielaveden ja Varpaisjärven seurakunnissa on tällä kertaa sopuvaalit, joten vaalikone ei luonnollisesti ole käytössä näissä seurakunnissa.

Lisätietoja vaaleista www.seurakuntavaalit.fi ja www.ylasavonseurakunnat.fi/vaalit

2018-10-15 09:04:00.0