Pastori Terho Kanervikkoahoa kuullaan sunnuntaina kirkossa ja Israel-tilaisuudessa

Pastori Terho Kanervikkoaho

Raamattutunti ja Israel-tilaisuus

Pastori Terho Kanervikkoaho saarnaa sunnuntaina 16.2.2020 Lapinlahden kirkossa messussa klo 10.00. Messun jälkeen seuraa kirkkokahvit ja Israel-tilaisuus seurakuntatalolla. Tilaisuudessa pastori Kanervikkoaho pitää raamattutunnin aiheesta Juutalainen Jeesus ja kertoo työstä Israelissa. Kristinuskon juutalaisten juurien tunteminen auttaa ymmärtämään Vanhan ja Uuden testamentin yhteyttä ja uskomme perusteita. Terho Kanervikkoaho toimii kappalaisena Alajärven ev.lut. seurakunnassa ja on perheineen asunut kuusi vuotta Jerusalemissa palvellen niin paikallista messiaanista juutalaista kuin myös arabikristittyä yhteisöä. Kanervikkoahojen lähettävänä järjestönä toimi Suomen Evankelisluterilainen Kansanlähetys.

Tervetuloa mukaan!

2020-02-10 09:40:00.0