Lapinlahden kansanlaulukirkon voi kuunnella myös Radio Sandelsista

Tulevan sunnuntain 10.4. klo 10 alkavan Lapinlahden seurakunnan kansanlaulukirkon voi kuunnella nyt myös suorana lähetyksenä Radio Sandelsin taajuuksilta 106,3 ja 104,6 MHz.
radio sandels logo.jpg

Kansanlaulukirkko on jumalanpalvelus, jossa lauletaan tuttuihin kansansävelmiin tehtyjä hengellisiä lauluja, jotka on sanoittanut Anna-Mari Kaskinen. Mukana on myös kansanmusiikkiyhtye Mahottomat. Jumalanpalveluksessa toimii liturgina ja saarnaa Lauri Jäntti ja kanttorina Valentina Pirinen.

Lapinlahden seurakunnan jumalanpalveluksia on voinut kuunnella nettiradion välityksellä jo muutaman vuoden ajan. Viime sunnuntaina Radio Sandelsin kanssa toteutettiin ensimmäistä kertaa kokeilu, jossa jumalanpalvelus lähetettiin samalla suorana myös Sandelsin taajuuksilla. Tulevan sunnuntaina lähetys on toinen laatuaan.

Radio Sandels kuuluu Iisalmessa taajuudella 106,3 MHz ja Kuopiossa 104,6 MHz. Lähetyksiä voi kuunnella myös nettiradion kautta osoitteessa www.radiosandels.fi.

Lisätietoja, Lapinlahden seurakunta, kirkkoherra Lauri Jäntti, 040 5021 439, lauri.jantti@evl.fi ja
Radio Sandels, toimitusjohtaja Reijo Glad, 050 350 3232, reijo.glad@radiosandels.fi

2016-04-06 13:17:24.0