Seurakuntalaisten ideoima viikoittainen avoimien ovien illat käynnistyvät Lapinlahden kirkossa

Tavataan kirkossa on Lapinlahden seurakunnan jäsenien ideoima viikoittainen avoimien ovien ilta kirkossa. Tapahtumasarja vastaa seurakuntalaisten toiveeseen monipuolisista, vakituisista tapahtumista kirkossa, joihin pääsee osallistumaan. Ensimmäinen Tavataan kirkossa -tapahtuma järjestetään 18.1.2022 klo 18.00 teemalla "Sähkökriisi - mitä voin tehdä? Miten selviän?"

Avoinna_Lapinlahti_1920x1080.jpg

Tavataan kirkossa- tilaisuuksien teemat ja toteuttamistavat vaihtelevat, mutta perusideana on keskustella ajankohtaisista, iloita, musisoida, jakaa ja etsiä helpotusta arjen kiireeseen ja huoliin, eikä kenenkään tarvitse olla yksin.

”Tavataan kirkossa” joka keskiviikko klo 18.00 alkaen. Tilaisuus noudattaa aikataulullisesti samaa kaavaa:

• klo 18 Rupattelukahvi/tee
  • klo 18.30 Illan teeman mukainen ohjelma
  • klo 19.30 Iltahartaus
  • klo 20 Iltavirsi

Paikalle voi  tulla vaikka vain valitsemaansa hetkeen

”Tavataan kirkossa” ke 18.1.2022

Sähkökriisi – mitä voin tehdä? Miten selviän?

Kevään sarja alkaa meitä kaikkia koskevalla, ajankohtaisella aiheella

Iltaisäntänä toimii Juha Heikkilä. Tule kertomaan ja kuuntelemaan vinkkejä, miten voit vaikuttaa omaan sähkölaskuusi tai miten olet pärjännyt vallitsevassa tilanteessa.

”Tavataan kirkossa” ke 25.1

Aikuisena nuoren kasvukirpujen äärellä

Psykologi ja psykoterapeutti Anne Paulo-Tuovinen

Iltaemäntänä toimii Minna Kettunen

Tilaisuus on suunnattu kaikille nuorten kanssa toimiville; vanhemmille, isovanhemmille, kummeille, kavereille jne.

Keväällä monipuolinen ohjelma

Kevään aikana on luvassa Varamummo/-ukki/-lapsi tapaaminen, virsikaraoke, Ystävyys-yksinäisyys, Elettiinpä ennenkin ja monta muuta mielenkiintoista iltaa. Tavataan siis kirkossa.

Tapahtumasarjan organisaattoreina toimivat Anu Sorjonen, Leena Tikkanen ja Marjatta Heikkilä.

Mukaan tilaisuuksien järjestämiseen pääsee ilmoittautumalla ko henkilöille.

2023-01-12 07:24:12.0