Näin käytät uusia verkkosivuja

1159749_Lapinlahden seurakunta_etusivu_M.jpg

Seurakuntasi verkkosivut on rakennettu siten, että seurakunnan tapahtumat ja säännöllinen toiminta nousee sieltä mahdollisimman hyvin esille. Etusivulta löytyy esimerkiksi aina kuusi uusinta tapahtumaa ja niitä voi halutessaan etsiä myös viikko- ja kuukausitasolla.

Ryhmien, kerhojen ja muun toiminnan tarkempiin kuvauksiin pääsee tutustumaan, kun valitset etusivulta Tapahtumat, kerhot ja ryhmät ja sen jälkeen Löydä sopiva ryhmä.

Perhejuhlat-sivulta löytyy tietoa kirkollisista juhlista ja seurakuntasi yhteystiedot niiden järjestämiseen. Apua ja tukea -sivuilla kerrotaan seurakunnan tarjoamista auttamispalveluista. Osallistu-sivu kutsuu mukaan seurakunnan toimintaan ja antaa lisätietoja mm. vapaaehtoistyöstä. Tutki uskoa -sivuilta löytyy tietoa kirkkovuodesta sekä uskosta. Verkkokirkko-sivuilta löytyy linkkejä ja vinkkejä koko kirkon yhteisiin verkkopalveluihin.

Yhteystiedot löytyvät helpoisti sivun oikeasta yläkulmasta. Palaute-sivulla voit antaa palautetta seurakunnan toiminnasta tai lähettää vaikkapa esirukouspyynnön. Hautausmaat- sekä Kirkot ja tilat -sivuilta löytyy kaikki seurakunnan tilat sekä tietoa hautauspalveluista. Info ja asiointi -sivulta löytyy mm. uutiset.

Opastusvideon sivujen käyttöön voit katsoa täältä. Esimerkki on Iisalmen seurakunnan verkkosivuista, mutta samat tiedot löytyvät myös sinun seurakunnastasi.

Lisätietoja, Ylä-Savon seurakuntayhtymä, vastaava tiedottaja Hanna Lehtonen, 044 7335 290, hanna.l.lehtonen@evl.fi

2015-02-23 09:30:00.0