Tommi Kalenius vierailee Lapinlahden seurakunnassa.

Tommi Kalenius tulee naisten aamiaisen puhujaksi ja esittää muutaman laulun. Iltasella hän konsertoi Lapinlahden kirkossa.

Laulaja-lauluntekijä Tommi Kalemius vierailee Lapinlahdella lauantaina 12.11.  Päivällä hän puhuu ja laulaa tapahtumassa Naisten aamiainen, joka on klo 10-13 seurakuntatalossa. Lauantai- iltana klo 19  Kalenius konsertoi Lapinlahden kirkossa. Aiemmin samalle päivälle suunniteltu artistivieras Jippu joutui perumaan vierailunsa. Kalenius ja Jippu ovat tehneet paljon yhteistyötä.

Tommi Kalenius on suomalainen lauluntekijä, laulaja ja muusikko. Oman soolotuotantonsa lisäksi hän on säveltänyt kappaleita useille suomalaisille artisteille popkentän laidasta laitaan: mm Jari Sillanpää, Katri Helena ja Suvi Teräsniska. Hän on tähän mennessä julkaissut kolme soololevyä.  Uusin albumi Miten kotiin löydetään? on kuluvalta vuodelta. Kaleniuksen tunnetuimpia kappaleita ovat Vieläkö rakkaus kantaa, Ihminen on ihmisiä, Kun joku on lähellä Jeesusta ja Olipa kerran laulu.

Thu Nov 10 10:08:00 EET 2016