Perhepiknikille ja lastenkonserttiin Lapinlahdelle

Lapinlahden seurakunta järjestää Suomen päiväkerhon 70-vuotisjuhlan kunniaksi perheille suunnatun tapahtuman sunnuntaina 24. toukokuuta. Luvassa mm. ihana ulkoilmapiknik ja ilmaiskonsertti.
1650062_WEB_Pojat_suurennuslasi_01_MO_THUMB.jpg

Tapahtumapäivä alkaa aamukahvilla kirkossa klo 10, ja kello 11 alkavassa perhejumalanpalveluksessa siunataan pienet, tulevat ekaluokkalaiset koulutielle. Jumalanpalveluksen jälkeen tilaisuus jatkuu ulkona, ihanalla perhepiknikillä ja päivän päättää vielä ilmainen Pressan Kattien konsertti kirkossa klo 13 alkaen. Piknikille voi ottaa mukaan omat eväät tai herkkuja voi ostaa myös paikanpäältä. Myytävänä on mehua, kahvia, hampurilaisia ja grillimakkaraa lähituottajalta – pihvit ja makkarat Nevalan maatilalta Martikkalasta. Tapahtuman tuotto menee lapsi- ja perhetyön hyväksi. Lämpimästi tervetuloa!

Lisätietoja, Lapinlahden seurakunta, vastaava lastenohjaaja Anita Rissanen, 040 8295 980

2015-05-11 09:00:01.0