Lapinlahtelaisille nuorille tunnustusta valtakunnalliselta Nuori kirkko ry:ltä

Nuoren kirkon ansiomerkkejä jaettiin Lapinlahden seurakunnassa ensimmäistä kertaa.
Meiju Saastamoinen, Anni Rissanen, Ville Hassinen ja osa palkituista.

Ansiomerkit myönnettiin vapaaehtoisten kiitos-juhlassa 4.12. Kuvassa Meiju Saastamoinen, Anni Rissanen, Ville Hassinen ja osa palkituista.

Nuoret saivat tunnustusta ansioituneesta ja aktiivisesta toiminnasta suomalaisen varhaisnuoriso- , rippikoulu- ja nuorisotyön hyväksi. Ansiomerkkien saajat ovat toimineet Lapinlahden seurakunnassa isosina rippikoulussa sekä kerhonohjaajina. Ansiomerkit jaettiin viime keskiviikkona 4.12. vapaaehtoisten kiitos-juhlan yhteydessä.

Hopeiset ansiomerkit vähintään 4-vuoden aktiivisesta toiminnasta:

Halonen Inari, Rytkönen Johanna, Tähtinen Minttu.

Pronssiset ansiomerkit vähintään 2-vuoden aktiivisesta toiminnasta:

Hirvonen Tatu, Jokikokko Pihla, Keinänen Aaro, Kolehmainen Aino, Kovero Aada, Lyyra Severi, Mark Julia, Muona Jenni, Ruotsalainen Aku, Salo Urho​, Tiilikainen Veetu.

Nuori kirkko ry on kirkollinen järjestö, jonka toiminnan tarkoituksena on tukea lapsen ja nuoren kokonaisvaltaista kasvua ja osallisuutta, kehittää ja palvella evankelis-luterilaisissa seurakunnissa toteutuvaa lapsi-, varhaisnuoriso- ja nuorisotyötä, järjestää tavoitteiden mukaista toimintaa sekä vaikuttaa lasten, nuorten ja heidän perheidensä hyvän elämän edellytyksiin kirkossa ja yhteiskunnassa.

2019-12-09 15:40:00.0