Ilmoittautuminen Lapinlahden seurakunnan päiväkerhoihin on alkanut

Ilmoittautuminen Lapinlahden seurakunnan päiväkerhoihin on alkanut. Teknisten ongelmien vuoksi tällä hetkellä kerhoon voi ilmottautua verkkolomakkeella tai puhelimitse.

Poika ihmettelee maassa olevia kukkasipuleita

Päiväkerhot ovat kirkon varhaiskasvatusta. Se on toimintaa alle kouluikäisille lapsille ja heidän perheilleen.

Päiväkerhojen perustehtävänä on antaa kristillistä kasvatusta lapsille ja tukea vanhempia heidän kasvatustehtävässään. Kerhoissa on monipuolista toimintaa kuten hartaushetki, laulua, liikuntaa, luovaa toimintaa, leikkiä, satuilua retkiä ym.

Päiväkerhoon on tarkoitus lapsen jäädä ilman vanhempaa. Kerhoon tarvitset mukaan kerhorepun tai laukun, sisäkengät, jarrusukat tai tossut, terveellisen välipalan ja varavaatetta. Seurakuntatalon päiväkerhotilojen osoite on Mykkäläntie 6

Kerhoon voi ilmoittautua verkkolomakkeella täällä tai puhelimitse, Senja Stedt p.040 774 6781.

2020-05-06 09:05:00.0