Uusi toimisto ja palvelunumerot on nyt avattu

Syksyllä alkanut seurakuntatoimistojen yhdistyminen saatiin päätökseen, kun uusi Palvelutoimisto ja keskusrekisteri avasi ovensa Ilvolankadulla.
Palvelupäällikkö_Eine Parviainen_010316_L.jpg

Iisalmelaiset Eila ja Risto Kettunen tulivat avajaisiin paikan päälle katsomaan miltä toimisto näyttää. ”Hyvälle tämä näyttää ja mikäs tässä yhdistymisessä – oikein hyvä juttu!” kertovat Kettuset, kun käväisivät Ilvolankadulla avajaiskahvilla.

Palvelutoimisto ja keskusrekisterin toimistonhoitaja Osmo Ruotsalainen kertoi, että puheluja muilta paikkakunnilta hautauspalveluihin liittyen on jo muutama tullut ja ne on kaikki hoidettu asianmukaisesti. Palvelupäällikkö Eine Parviainen (kuvassa oikealla) kertoi, että toiminto on uusi ja toimintatavat hioutuvat vielä käytännön myötä, mutta ainakin tällä hetkellä kaikki näyttäisi toimivan suunnitellusti.

Maaliskuun alusta lähtien Iisalmen, Lapinlahden, Sonkajärven, Pielaveden ja Varpaisjärven seurakuntatoimistojen palvelut keskitettiin Iisalmeen. Toimisto palvelee maanantaista perjantaihin klo 9–15 osoitteessa Ilvolankatu 14b, 74100 Iisalmi. Muut seurakuntien palvelut jatkavat normaalisti ja seurakunnan työntekijät ovat entiseen tapaan tavoitettavissa.

Lisätietoja, Ylä-Savon seurakuntayhtymä, palvelupäällikkö Eine Parviainen, 040 5283 140, eine.parviainen@evl.fi

Häät, kaste, rekisteripalvelut ja tilavaraukset numerosta 044 7335 202
Tästä numerosta hoidetaan papin, kanttorin ja tilan varaus häihin ja kasteeseen liittyen. Lisäksi avioliiton esteiden tutkinta, virkatodistukset sekä sukuselvitykset- ja tutkimukset hoidetaan tämän numeron kautta.

Hautaukseen liittyvät palvelut numerosta 044 7335 201
Kaikki hautaukseen liittyvät palvelut hoidetaan yhdestä paikasta eli papin, kanttorin ja tilan varaus, käytännön järjestelyt, haudanhoitosopimukset ja hautapaikat.

Wed Mar 02 10:36:42 EET 2016