Lapinlahden seurakuntaneuvoston henkilövalintoja

TIEDOTE 13.1.2015

Lapinlahden uuden seurakuntaneuvoston ensimmäisessä kokouksessa ma 12.1.2015 varapuheenjohtajaksi valittiin Jorma Sonninen. Samalla päätettiin, että varapuheenjohtaja toimii seurakuntaneuvoston kokousten puheenjohtajana.

Seurakuntaneuvosto valitsi jäsenet johtokuntiin ja yhteen toimikuntaan seuraavasti:

Diakoniatyön johtokunnan puheenjohtajaksi valittiin Eero Lehtola ja jäseniksi Kaija Marin, Sirpa Rissanen, Anne Kolehmainen, Seija Vainikainen, Jari Inkiläinen ja Raimo Haverinen.

Lapsi- ja perhetyön johtokunnan puheenjohtajaksi valittiin Päivi Kasurinen ja jäseniksi Pekka Turunen, Ritva Marin, Marko Oikarinen, Esa Heide, Tiina Valta ja Helena Vainikainen.

Nuoristotyön johtokunnan puheenjohtajaksi valittiin Tuomas Lahtinen ja jäseniksi Marko Oikarinen, Ritva Sonninen, Päivi Lahdenmäki, Aila Koski-Vähälä, Leena Martikainen ja Antti-Pekka Tervaniemi.

Lähetystyön johtokunnan puheenjohtajaksi valittiin Anne Niiranen ja jäseniksi Pia Kyyrö-Harju, Aarne Toivanen, Anna-Liisa Koistinen, Tuomo Lahtinen, Päivi Kasurinen ja Seppo Ryhänen.

Jumalanpalvelus- ja musiikkityön toimikuntaan valittiin Anne Kolehmainen, Anneli Valta-Lisitsin, Anu Sorjonen ja Leena Martikainen. Työntekijäjäsenet nimittää kirkkoherra. Toimikunta valitsee itse puheenjohtajansa.

Lisätietoja,

Lauri Jäntti