Piipahda Tiekirkkoon taivaalliselle tauolle

Lapinlahden kirkolla päivystävät kesällä Tiekirkko-oppaat kirkon ja seurakunnan historiasta kertoen. Ilmainen kirkkohistoriakierros on mitä mainioin ohjelmanumero esimerkiksi kesävieraille. Viileä kirkko on myös oiva taukopaikka hellepäivänä tai pieni kulttuurihistoria-annos sadepäivien ohjelmana.
WEB_TiekirkkoJuliste2016Suomi_L.jpg

Tiekirkko-oppaat päivystävät Lapinlahden kirkolla 6.6.–5.8. ma–pe klo 11–16 välisenä aikana. Kirkko on auki viikonloppuisin toimitusten aikana. Alapitkän kirkko on avoinna toimitusten yhteydessä.

Nappaa ”Parasta Tiekirkossa” -kuva ja osallistu kilpailuun

Mikä oli kaikkein parasta Tiekirkossa? Kupponen kahvia, hartaus, tunnelma, kaveri, kaunis kirkkoympäristö – vai jokin muu? Kesällä 2016 oman parhaan tiekirkkokokemuksensa voi ikuistaa kuvaksi ja osallistua samalla Tiekirkkojen kuvakilpailuun. Sosiaalisen median kanavissa 20.8. mennessä avainsanoilla #tiekirkko tai #tiekirkot jaetut ”Parasta Tiekirkossa” -otokset osallistuvat kilpailuun, jossa palkintoina on rahapalkkioita sekä iPadMini. Kilpailusta voi lukea lisää kesäkuun alussa avautuvilta sivuilta osoitteessa tiekirkot.fi/kilpailu.

Tänä vuonna Kuopion hiippakunnan alueella on avoinna 35 ja koko Suomessa kaikkiaan 265 evankelis-luterilaista ja ortodoksista Tiekirkkoa. Kaikkien Suomen Tiekirkkojen aukioloajat voit tarkistaa osoitteesta www.tiekirkot.fi

Lisätietoja kirkkoherra Lauri Jäntti, 040 5021 439, lauri.jantti@evl.fi

Ylä-Savon seurakuntayhtymän kirkkojen aukioloajat kesällä 2016

• Kustaa Aadolfin kirkko Iisalmessa on avoinna 10.6.–19.8. ma–pe klo 10–18, suljettu 24.6.
  • Pyhän Ristin kirkko Iisalmessa on avoinna toimitusten aikana ja erikseen sovittuna.
  • Lapinlahden kirkko on avoinna 6.6.–5.8. ma–pe klo 11–16 ja viikonloppuisin toimitusten yhteydessä. Alapitkän kirkko on avoinna toimitusten yhteydessä.
  • Pielaveden kirkko on avoinna 6.6.–31.7. joka päivä klo 10–16. Laukkalan kirkko on avoinna toimitusten yhteydessä.
  • Sonkajärven kirkko on avoinna toimitusten yhteydessä. Sukevan on kirkko avoinna toimitusten aikana.
  • Varpaisjärven Pyhän Mikaelin kirkko on avoinna toimitusten yhteydessä.

2016-05-30 09:48:00.0