Sukututkimus

Sukututkimus on henkilöhistoriallista tutkimusta ja sukulaisuussuhteiden selvittämistä. Kuopion aluekeskusrekisteristä voi tilata sukututkimuksen 100 vuotta nuoremmista tiedoista. Sukututkimus on maksullista eikä tietoja voi antaa puhelimitse. Sukututkimuksen tekeminen itsenäisesti on maksutonta. Siirry Kuopion aluekeskusrekisterin Sukututkimus -sivulle (kuopionseurakunnat.fi)Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Sukututkimuksen tekeminen itsenäisesti

Itsenäisesti on mahdollista tutkia 100 vuotta vanhempia tietoja mikrofilmeiltä. Mikrofilmien tutkiminen itsenäisesti on maksutonta. Mikrofilmejä voi tutkia Iisalmessa Ylä-Savon seurakuntayhtymän Palvelutoimistossa seurakuntatalolla. Sukututkijoiden tulee aina varata aika etukäteen Iisalmen Palvelutoimistosta.

Tietoa ja lähteitä sukututkimuksen tekemiseen

Tutustu sukututkimukseen evl.fi -sivulla Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Aluekeskusrekisterin palvelut ovat siirtyneet Kuopion aluekeskusrekisteriin

Virkatodistukset, avioliiton esteidentutkinta ja sukuselvitykset, sekä muut jäsenrekisteripalvelut siirtyvät Ylä-Savon seurakuntayhtymän Palvelutoimisto ja aluekeskusrekisteristä 1.1.2023 Kuopion aluekeskusrekisteriin.

Palvelut ovat saatavilla Kuopion aluekeskusrekisteristä puhelimitse, sähköpostitse ja verkkopalveluita hyödyntämällä, sekä asioimalla Kuopion toimistolla.

Palvelutoimiston ja Hautauspalveluiden toimiston palvelut pysyvät ennallaan. Vain jäsenrekisteripalvelut siirtyvät Kuopion aluekeskusrekisteriin. Lisätietoa muutoksesta. (ylasavonseurakunnat.fi)

Ilvolankatu 14b
74100  Iisalmi

Papin, kanttorin ja seurakunnan tilan varaus, lisätietoja ja käytännön järjestelyt häihin ja kasteeseen liittyen. Tilavaraukset seuroihin, kerhoihin ja kokouksiin. Seurakuntaneuvostojen sihteerin tehtävät.

Palvelutoimisto (ylasavonseurakunnat.fi)