Pyhäkoulu

Pyhäkoulu on lasten oma jumalanpalvelus. Siellä kerrotaan Jeesuksesta ja kaikkien yhteisestä taivaan Isästä. Pyhäkoulussa rukoillaan, hiljennytään, lauletaan ja leikitään sekä vietetään joskus juhlia.

Pyhäkoulun tehtävänä on lapsen hengellisyyden tukeminen. Pyhäkouluun voi tulla yksin, kaverin tai vanhempien kanssa. Mukaan voit tulla milloin vain. Pyhäkouluun ovat tervetulleita kaikenikäiset, lapsen mukana voivat tulla niin vanhemmat kuin isovanhemmatkin.

Tällä hetkellä ei ole toimivia pyhäkouluja.

Jos haluat alkaa pyhäkoulun pitämisen esim kotonasi tai ystäviesi kanssa, ota yhteyttä ja sinua tuetaan!

Esikoulujen ja päiväkotiryhmien pyhäkoulut

Esikoulut ja muut kunnallisen päivähoidon lapsiryhmät toteuttavat katsomuskasvatusta. Seurakunta kutsuu heitä mukaan perhejumalanpalveluksiin, arkipäivän hartauksiin, kirkkoseikkailuun ja seurakunnan työntekijät vierailevat lapsiryhmissä.

Lisätietoja, vastaava lastenohjaaja Senja Stedt, 040 774 6871, senja.stedt@evl.fi
Sähköpostilla tavoitat läpi viikon ja puhelimitse parhaiten ke ja pe iltapäivisin.