Musiikki

Seurakunnan elämää rikastuttaa musiikki, joka läpäisee kaiken toiminnan. Järjestämme kirkossa useita kertoja vuodessa monenlaisia konsertteja ja musiikkitilaisuuksia. Teemme myös yhteistyötä paikkakunnan musiikkitoimijoiden kanssa. Laulamisesta innostuneille seurakunnassamme on tarjolla erilaisia ryhmävaihtoehtoja: lapsikuoro, kaikille avoin laulupiiri sekä projektikuoro. Teemme myös pienempiä projekteja erilaisin kokoonpanoin aina tarpeen vaatiessa. Laulamisesta voi nauttia myös monissa yhteislaulutilaisuuksissa, mutta ennenkaikkea joka sunnuntaisessa jumalanpalveluksessa! Seurakunnan musiikkielämään voi osallistua myös tulemalla konsertteihin ja muihin musiikkitilaisuuksiin. Niin laulajat, soittajat kuin kuulijatkin ovat lämpimästi tervetulleita. Kaikille löytyy oma paikkansa yhteisen tekemisen ja yhteisen asian äärellä. Tule mukaan!

kanttori
Lapinlahden seurakunta