Lapsille ja lapsiperheille

Täältä löydät tietoa seurakuntamme lapsille ja lapsiperheille tarjottavasta toiminnasta.

Alakouluikäisten kerhot löytyvät myös täältä. Vasemmalta näet, mitä kerhoissa ja ryhmissä tapahtuu ja milloin ne pääsääntöisesti kokoontuvat. Kerhojen ja ryhmien kokoontumiset ja tapahtumat näet myös etusivun tapahtumissa. Löydä oma ryhmäsi ja tule mukaan kivaan toimintaan!

Alakouluikäisiä tapaamme myös Lapinlahden kouluilla. Kaikilla Lapinlahden alakouluilla on aamunavaus kerran kuukaudessa. Aamunavauksia käyvät pitämässä seurakunnan papit, diakonit, nuorisotyöntekijät ja kanttori. Lisäksi tapaamme lapsia ja nuoria alakouluilla erilaisten tuntivierailujen merkeissä silloin tällöin.

Kaksi lasta tutkii lasten virsikirjaa.

Ota yhteyttä

vastaava lastenohjaaja, perhekeskusyhdyshenkilö, Lapinlahden ja Varpaisjärven seurakunnat
Mykkäläntie 6
73100 Lapinlahti

Virkavapaalla, sijaisena Kairo Kivilo. kairo.kivilo@evl.fi Sähköpostilla tavoitat läpi viikon ja puhelimitse parhaiten ke ja pe. Lapinlahden ja Varpaisjärven seurakuntien perhekeskusyhdyshenkilö.

lastenohjaaja
Lapinlahden seurakunta