Seurakunnan tilojen vuokraus

Seurakunnallinen toiminta edellyttää, että seurakunnalla on kirkko ja muita kokoontumis- ja toimitiloja. Näiden kunnossapidosta vastaavat seurakuntamestari ja siivoja. Lisäksi seurakunnalla on myös oma emäntä, joka huolehtii seurakunnan järjestämään toimintaan liittyvästä tarjoilusta, kuten kahvitukset ja leirien ruokailut, yms.

Kirkko on veloituksetta seurakuntalaisten käytettävissä kirkollisiin toimituksiin. Seurakunnan tiloissa järjestettäviin asiakkaan tilaisuuksiin pitopalvelu tilataan ulkopuoliselta yrittäjältä, jonka asiakas voi itse valita.

Alapitkän kirkko on myös käytettävissä muihin kokoontumisiin, esim. perhejuhliin tai järjestöjen kokouksiin. Muita tiloja voit varata Palvelutoimisto ja aluekeskusrekisteristä.

Tilojen palveluhinnaston voit katsoa täältä