Punaisia viinimarjoja tertussa.

pastori Petri Korhonen, Isä Jelisei Rotko ja pastori Ville Hassinen kirkon alttarin ääressä.

Yhteyspäivät

"Yhdessä olemme lähempänä totuutta"

Yhteyspäivien tarkoitus on koota yhteen kristittyjä eri kirkkokunnista ja ev.lut. herätysliikkeistä. Tavoitteena on oppia toisiltamme ja kasvaa yhdessä Jeesuksen Kristuksen seuraajina. Yhteyspäivien järjestelyissä ovat mukana Lapinlahden ev.lut seurakunta, Lapinlahden helluntaiseurakunta, Kuopion ortodoksinen seurakunta, Siilinjärven vapaaseurakunta sekä Uusheräyksen, Herättäjäyhdistyksen, Kansanlähetyksen  ja Suomen Raamattuopiston edustajia. Tilaisuuksien yhteydessä on mahdollisuus henkilökohtaiseen sielunhoitoon ja esirukoukseen.Tilaisuuksissa käytetään Viisikielinen –laulukirjaa.Tilaisuuksissa voidaan kerätä vapaaehtoinen kolehti tai kahviraha Yhteyspäivien järjestämiskuluihin.

Lisätietoja Yhteyspäivistä:
Tuomo Lahtinen p. 040 5835 271
Lauri Jäntti p. 040 5021 439

IXX YHTEYSPÄIVÄT 2023

toteutettiin yhdessä Uusheräyksen kesäseurojen kanssa 26.-30.7. Tapahtuman ohjelmatallenteita löydät täältä. (Linkki vie Uusheräyksen sivistoon.)

XX YHTEYSPÄIVÄT 2024

Vuonna 2024 on Yhteyspäivien 20.  juhlavuosi. Juhlat järjestettiin ensimmäisen kerran vuonna 2004. Juhlavuoden tapahtuman ajankohtaa ja ohjelmaa ei ole vielä päätetty.