Jumlanpalvelukset kuuluvat Radio Sandelsissa

Lapinlahdelta lähetettävät jumalanpalvelukset on mahdollista kuunnella Radio Sandelsista suorana lähetyksenä joka pyhä, heinäkuun loppuun saakka.

Lapinlahden seurakunta on päättänyt tehdä Radio Sandelsin kanssa sopimuksen jumalanpalvelusten radioimisesta kolmen kuukauden ajan. Netin kautta Lapinlahden kirkonmenot ovat olleet kuunneltavissa jo pitkään. Nyt kuuluvuus laajenee myös radioon. Asiaa on jo kokeiltu kolmena pyhänä, ja palaute on ollut niin positiivista, että sekä Radio Sandels että seurakunta olivat halukkaat jatkamaan radiointeja, jotka kuuluvat nyt joka pyhä heinäkuun loppuun saakka. Radio Sandels kuuluu taajuuksilla 106,3 ja 104,6 MHz.

Lisätietoja Lapinlahden seurakunta, kirkkoherra Lauri Jäntti 040 502 1439, lauri.jantti@evl.fi

Fri Apr 22 07:25:01 EEST 2016